All-Star Game nahodí kabát šesti dovednostních disciplín

21. ledna 2015, 16:00

eSports

V zámoří se pomalu, ale jistě schyluje k další ostře sledované události roku 2015. Samozřejmě se Nejedná o nic jiného než představení nejlepších hráčů kanadsko-americké NHL. Přiznejme si, že většina z nás se velmi hluboko zamyslela nad výběrem hráčů pro letošní All-Star Game. Nyní nám vedení národní hokejové ligy podalo další podklad k zamyšlení – kdo ovládne jednotlivé dovednostní disciplíny?

Honda NHL All-Star dovednostní soutěže, jak se atraktivnímu soupeření jednotlivých hráčů nazývá, budeme moci sledovat už v noci z 24. na 25. ledna. Právě v tuto dobu nám stánek Columbusu odhalí to nejlepší, co hráči v NHL umí, ale v ostrých zápasech není třeba prostor na to, abychom si toho mohli všimnout.

Soutěží se zúčastní všech osmačtyřicet vybraných hráčů. Každý z nich se představí alespoň v jedné, ale může i ve všech šesti, disciplínách. Nick Foligno a Jonathan Toews, jako kapitáni svých týmů, budou hrát důležitou roli při výběru hráčů na jednotlivé dovednostní soutěže.

Nejrychlejší bruslař

Disciplíny se zúčastní čtyři hráči z každého mužstva v souboji jeden proti jednomu. Každý, který porazí svého soupeře, získá bod pro své mužstvo a posune jej k celkovému ovládnutí dovednostní soutěže. Dokonalá technika bude zároveň měřit jednotlivé časy a ten úplně nejrychlejší získá pro své mužstvo další bonusový bod.

Celkový počet dostupných bodů: 5

Výzva samostatných nájezdů

Velkou roli u této speciální disciplíny nebudou hrát jen hráči, ale také fanoušci, kteří mohou hlasovat o zúčastnění hráče pomocí hashtagů na sociální síti Twitter. Kapitán jednotlivého mužstva vybere pět hráčů a bonusového šestého hráče určí fanoušci z trojice Claude Giroux, Ryan Johansen a Johny Gaudreau.

V této dovednosti samozřejmě nejde o nic jiného, než předvést ten nejvíce líbivý nájezd, který dokáže zvednout z pohodlného gauče každého diváka. Celý souboj zpestří samozřejmě pravidla. Proč? Protože žádná pravidla nejsou.

Tím však úloha fanoušků samozřejmě nekončí. Jejich poslední a nejdůležitější úloha bude vybrat celkového vítěze a stane se tak znovu prostřednictvím Twitteru.

Celkový počet dostupných bodů: 1

Přesnost střelby

Dovednosti se zúčastní znovu čtyři hráči z každého mužstva, spolu s jedním nahrávačem pro každý tým. Soupeřit mezi sebou budou dva hokejisté, jejichž cílem bude zasáhnout terče umístěné v každém z rohů branky. Ten s nejlepší muškou, který trefí všechny čtyři terče s nejmenším počtem pokusů, vítězí.

Každý, který v disciplíně porazí svého soupeře, získá bod pro své mužstvo. Další bonusový bod získá ten, kterému se podaří sestřelit všechny terče v nejrychlejším možném čase.

Celkový počet dostupných bodů: 5

Štafetová výzva

Už název soutěže napovídá o nutnosti účasti více hráčů. Je tomu tak. Celkem čtrnáct hokejistů se zúčastní několika na sebe navazujících dovedností. Prvním bodem štafety je střela bez přípravy, které se zúčastní tři střelci a jeden nahrávač. Druhý bod provede jeden hráč s nejlepší kontrolou kotouče. Třetí pasáž bude mít na starosti další hokejista, který se soustřeďuje na práci s holí. V poslední části samozřejmě nemůže chybět dovednost brankářů.

Jediným pravidlem je samozřejmě navazovat na disciplínu až po skončení předchozí a vítězem je ten, jehož brankář bude mít splněno dříve. Bod je udělen průběžnému vedoucímu po dvou disciplínách a bonusový pro celkového vítěze.

Celkový počet dostupných bodů: 3

Nejtvrdší střela

Soutěže se zúčastní znovu čtyři střelci z každého týmu v souboji jeden na jednoho. Každý hráč má celkem dva pokusy na uplatnění nejtvrdší možné střely. Rychlost jednotlivých spočítá technologie v mílích za hodinu a určí tak vítěze souboje.

Body se budou rozdělovat podle klasického systému. Vítěz v souboji obdrží jeden bod a hráč s nejrychlejší střelou vyhraje pro svůj tým další jako bonus.

Celkový počet dostupných bodů: 5

Vynalézavost před brankářem

Celá soutěž má tři kola, ve kterých se jednotlivě po sedmi hráčích a jednom brankáři vystřídají všichni účastníci dovednostních soutěží. Úkolem pro sedm hráčů bude v souboji s brankářem o vstřelení co nejvíce branek během dvou minut, přičemž každý hráč má na vystřelení kotouče deset vteřin. Aby se celá soutěž zdramatizovala, tak každý třetí puk bude označen jako puk „objev“.

Bodování je zcela primitivní. Každý kotouč v síti je obodován jedním bodem. Ten s názvem objev má body dva.

Share on Google+

RSS | Kontakt | Reklama - Provozovatel BPA sport marketing a.s. ve spolupráci s eSports, s.r.o.

ISSN 1214-5718 | dotazy na redakci: redakce@nhl.cz, obchod/reklama: obchod@hokej.cz, technický provoz: webmaster@hokej.cz

© Copyright - Všechna loga a známky NHL, loga a známky týmů NHL, jakožto další vlastnické materiály včetně log konferencí a obrázků Stanley Cupu jsou vlastnictvím NHL, NHL Enterprises, L.P. a příslušných týmů. © NHL Enterprises, L.P. Všechna práva vyhrazena.